RSS

Tentang Saya

Radieah Muhammad Nor

Radieah Muhammad Nor

Saya masih ingat, senior saya pernah menasihatkan saya supaya mengenali siapa guru kita, di mana dia belajar, siapa gurunya dan lain-lain perkara. Supaya ilmu yang kita terima adalah ilmu yang sahih dan bermanfaat buat kita. Jadi saya menulis serba ringkas tentang diri saya untuk manfaat anda semua.

Insya Allah saya merupakan graduan dalam bidang Ijazah Sarjana Muda Sains Kemasyarakatan (2005-2008). Major di dalam Perancangan dan Pengurusan Pembangunan. Minor dalam bidang Ekonomi. Juga graduan peringkat sarjana dalam bidang Pengurusan Pembangunan Islam, Pusat Pengajian Sains Kemasyarakatan, USM (2008-2010). Kini masih lagi bergelar penuntut di universiti yang sama di peringkat seterusnya (2010- ). Mantan Timbalan Dakwah & Tarbiyyah PMIUSM, Sidang Akademik 2006/2007 dan mantan Timbalan Pengerusi HELWI PMIUSM Sidang Akademik 2005/2006 Bekas pelajar Ma’ahad As-Sultan Ahmad Shah Ad-Dini (Maahad-Sas), Bandar Tun Razak (1998-2002) dan SMKA Tengku Ampuah Hajjah Afzan Jerantut (2003-2004), Pahang Darul Makmur. Telah berkhwin dan miliki seorang cahaya mata.

Saya hanyalah insan biasa yang cuba untuk menjadi yang luar biasa bukan di mata manusia tetapi di mata Rabb saya (dan anda juga). Insya Allah, saya boleh dihubungi melalui alamat e-mel saya, radieah@gmail.com

 

Leave a comment